29 Ocak 2014 Çarşamba

VICTORIA'S SECRET VÜCUT SPREYLERİ

Merhabalar,
Bugün Victoria's Secret 'ın birbirinden güzel bu  üç kokusunu paylaşmak istedim.
Secret Charm, Pure Seduction ve Endless Love...
 Victoria's Secret kokularını çok merak ediyordum. Sürekli mağazayı ziyaret ediyor kokulara bakıp almadan çıkıyordum. Sonunda bu 3 güzel kokudan edindim. 3'üde şekerli ama birbirinden oldukça farklı. Kalıcılığı gayet iyi, özellikle kıyafetlerime sıktığımda, uzun süre geçmesine rağmen hala kokuyu alabiliyorum.
Bu vücut spreylerinin aynı serilerinin losyonları ve duş jelleri de mevcut. Hepsini birlikte kullandığınızda kalıcılık patlaması yaşayabilirsiniz :) Ancak kesin bir şey söyleyemem çünkü ben sadece bu gördüğünüz spreyleri kullandım.
Bu arada çok tavsiye edilen Vanilla Lace ve Amber Romance adındaki kokuları ben beğenmedim. Acaba kokuları çok mu karıştırdım bilmiyorum. Genelde bu iki ürün çok övülüyor. Belki de zevk meseledir, bilemiyorum.. 
Unutmadan ürünler 250 ml. Uzun süre kullanabilirsiniz.


Soldan sağa;
Secret Charm, Pure Seduction, Endless Love

Herkese mutlu sabahlar..!



Hiç yorum yok: