9 Mart 2014 Pazar

MAC FİX+

Merhabalar,
Bu güzel pazar gününü benim gibi güzel değerlendiremeyen var mı? Varsa eğer yalnız değilsiniz..
Benim için sıkıcı geçen bugünde sizlere güzel bir ürün tanıtmak istedim. Makyajı sabitlemek için kullanılan Mac Fix+ karşınızda..
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, bu ürün bazı kullanıcılar tarafından yanlış yorumlanmakta. Blog yazarlığına başlamadan önce sıkı bir takipçiydim, hala da öyleyim. Merak ettiğim, almak istediğim ve hatta aldığım bir ürünü bile araştırıyorum, diğer kullanıcıların yorumlarını okuyorum. Bu sayede bilmediğim şeyleri de öğreniyorum. Ancak bu ürünün bazı sayfalarda sadece ferahlamak için kullanıldığını okudum. Yazın ferahlamak içinde kullanmak istiyorsanız tabii ki kimse sizi tutamaz, kullanabilirsiniz. Zaten ürün açıklamasında rahatlatıcı ve nemlendirici etkisi olduğu yazıyor. Ancak asıl amacı makyajı sabitleyip gün boyu tazeliğini korumak..



Bendeki 30 ml. lik seyahat boyu, orjinal boyu  100 ml.

Makyaj sabitlemek için; makyajınız tamamen bittiğinde yüzünüzden uzak tutarak sıkın. Bu arada diğer bir elinizde yelpaze veya benzeri birşey olmasında yarar var. Gözlerinizi açmadan yelpazeyle yüzünüzü kurutun ve yavaş yavaş gözlerinizi açın.. Zaten 1-2 dk içinde kurumuş oluyor.
Makyajınız sabitlenmiş demektir. Kolay kolay akmaz ve bozulmaz. Ayrıca fondöten yada pudranın bazı bölgelerde bıraktığı kabuk kabuk görünümü alıyor.
Daha doğal bir ten bırakıyor.. Benim kullanım amacımda en çok bu yüzden..

Makyaj sabitlemek dışında; farların rengini daha belli etmek içinde kullanabilirsiniz. Ayrıca pigmentleri uygularken mutlaka kullanmak gerekli.. Yoksa pigment sadece uyguladığınız yere değil yüzünüzün tamamına dökülür.
Fırçanızı Mac Fix+ ile ıslatın, far veya pigment ne kullanmak istiyorsanız ürünü fırçanıza alın ve uygulayın..
Farkı göreceksiniz :)

Haftaya güzel başlamanız dileğiyle...Hoşçakalın..!



Hiç yorum yok: