11 Mart 2014 Salı

MAC STUDIO FINISH CONCEALER

Merhabalar..!
Göz altı morluklarından, sivilce izlerinden şikayetçi olan var mı? O zaman doğru yerdesiniz.. :)
Bu tür kusurları kapatmada en iyi ürünlerden biri olan Mac Studio Finish Concealer karşınızda...



Bendeki rengi NW25.. Yazın bronz cildimle gayet uyum içerisinde olsa da, şuan koyu geliyor. Kremsi yapıda olması sürümünü biraz zorlaştırıyor. Özellikle kışın elimin içinde biraz ısıttıktan sonra kullanıyorum.
Eğer doğru uygulama yapılmazsa veya kullanmadan önce bir nemlendirici sürülmezse pütürlü, hoş olmayan bir görünüm çıkıyor. Bu nedenle göz altlarınızı kullanmadan önce nemlendirmelisiniz.




Kapatıcı etkisini görmeniz açısından özellikle bileğimin damarlı kısımlarına uyguladım. Uygulamayı doğru yaptıktan sonra kapatma konusunda sıkıntı çekeceğinizi hiç sanmıyorum. Kalıcılığı son derece başarılı..
Çizgilere doluyor mu derseniz, ürünü fazla kullandığımda çizgilere dolmuştu, ancak tam ayarında kullandığımda böyle bir sorun olmuyor.
Sık sık kullanmasam da 1,5 yıl önce almama rağmen hala dibini görmedim. Bunun dışında da başka kapatıcım yok. Anlayacağınız minicik bir pakette ama uzun süre kullanabilir.
Ürünü kullanırken fırça kullanmıyorum, parmaklarımla uyguluyorum. Bir kaç kez fırça ile daha iyi sonuç alabilirim diye denedim ama olmadı.
Birde sabitlemek için pudra sürmüştüm, bunun da sonu kötü oldu :) Kabuk kabuk iğrenç göz altlarıyla aynaya bakakaldım :)

Kullandığım sabitleyeci pudra Sephora indiriminde edindiğim ve son derece memnun kaldığım; pudra, bronzer ve aydınlatıcıdan oluşan Sephora Sculpting Disk. Yazısını yakında yazacağım..

Herkese iyi akşamlar dilerim...

Hiç yorum yok: