7 Mart 2014 Cuma

THE BALM ALLIKLAR

Merhabalar,
Bildiğiniz üzere Kadınlar Günü nedeniyle bir çok mağazada indirim var. Özellikle Gratis ve Watsons %40-%50 indirim yapınca insan kendini alışverişten alamıyor.. Bu nedenle bugünkü yazımı The Balm alllık üzerine yazmak istedim, çünkü Gratiste tüm ürünlerinde %50 indirim var :)


Yukarıda gördüğünüz gibi ben neredeyse hepsini almışım :) Yapılarını çok beğeniyorum ve ayrıca paketlerine bayılıyorum :)



Hot Mama...
Nars Orgasm allıkla kıyaslanan bir allık. Ben bu konuda bir şey söyleyemem çünkü Orgasm allığa sahip değilim. Ancak şunu söylemem gerekirse aralarında en çok sevdiğim ve kullandığım allık bu. İçinde ışıltıları olan çok hoş bir renk. Ayrıca disko topuna dönmeden gündüz kullanım içinde uygun..



Frat Boy...
Pembe yoğunluğunda mat bir şeftali rengi.. Bu tonları çok seviyorum ve herkese yakıştığını düşünüyorum. Risksiz bir renk her zaman ve herkes rahatlıkla kullanılabilir..



Cabana Boy...
İlk aldığım renk buydu. Aslında Frat Boy almaya gitmiştim ama sadece bu kalmıştı, indirim olduğunda The Balm standları yağmalanıyor resmen :) Rengi gül kurusu. Aslında pek hoşlanmıyorum bu tonlardan. Üstelik dikkatli kullanmak gerekiyor. Ayarı tutturamazsanız palyaço gibi görünebilirsiniz :)
Ama ben bunu seviyorum, aldığıma pişman değilim. Fırçayı hafif dokundurup biraz silkeledikten sonra uyguluyorum ve sonuçtan memnunum..



Down Boy...
Tam bir bebek pembesi :) Çok hoş bir renk.. Böyle yazıyorum ama ilk baktığımda bu ne ya hiç renk vermez ki bu, hiç güzel değil demiştim :) O zaman indirim mi yoktu acaba :))))
Şaka bir yana diğerlerinin yanında bunun yeri ayrı..



Genel olarak kalıcılıkları iyi, yapıları yumuşacık, tonlar harika.. Birde %50 indirimli fiyatıyla daha iyisi olduğunu hiç sanmıyorum. Herkese tavsiye ederim...

Güzel bir hafta sonu diliyorum.. Hoşçakalın..!

Hiç yorum yok: