25 Ocak 2014 Cumartesi

CLINIQUE CHUBBY STİCK

Merhabalar,
Sizlere Clinique Chubby Sticklerden bahsetmek istiyorum. Ben bu rujların ikisine sahibim. Resimlerde gördüğünüz üzere elim sürekli gidiyor bu rujlara. Aslında pekte ruj sayılmazlar. Renkli lipbalm gibiler ama renk olarak tabii ki bir tık ilerideler. Ayrıca sadece dudakları nemlendiriyorlar, tedavi etme gibi bi özellikleri yok. Aslında öyle bir amaçlarıda yok zaten. Kısaca normal kullandığım rujların bir tık altında, lipbalmların üstünde..


Bendeki renkler chunky cherry ve plumped up pink. Bunların dışında mighty mimoza adındaki diğer renginide almak istiyorum. Makyaj yapıyım ama sanki yapmamış gibi doğal görünmek istiyorum diyorsanız tek kat sürerek bunu rahatlıkla başarabilirsiniz. Ayrıca yine özellikle yaz ve bahar mevsimlerine yakışacak makyaj ürünü arıyorsanız kesinlikle yine tercih edebilirsiniz, pişman olmazsınız..


 Yukarıdaki renk Chunky Cerry. İlk bu rengi almak istedim. Üstelik denemeden sipariş vermiştim (: Memnunum, severek kullanıyorum.



Bu rengimiz ise Plumped up Pink. Aslında ben bu rengi bilerek almadım. Bu sticklere özel aşağıda resmini gördüğünüz pembe makyaj çantasına sahip olmak için sipariş verdim. Aslında gelmesi gereken renk woppin' watermelon olmalıydı. Ancak onun yerine bu renk geldi. Değiştirmeye gerek duymadım. Çünkü yapıları itibariyle zaten beğenimi yeterince toplamıştı. Sonuç olarak pişman olmadım. Serinin diğer renklerini edinmek istiyorum. Üçüncü hedefim mighty mimoza...


Herkese mutlu günler dilerim...




Hiç yorum yok: