8 Mart 2014 Cumartesi

VICTORIA'S SECRET LIP PLUMPER (DUDAK DOLGUNLAŞTIRICI)

Merhaba hanımlar
Bugünkü konumuz Victoria's Secret dudak dolgunlaştırıcı üzerine olacak. Hiç aklımda yokken satın aldım bu ürünü. Asıl alma amacım rengine hayran kalmam ve verdiği parlaklık oldu. Dolgunlaştırma konusuna gelince çok birşey farkedemedim. Sürdükten sonra inanılmaz bir ferahlık veriyor. Birde diş fırçamla dudaklarımı fırçaladıktan sonra sürdüğümde inanılmaz yaktı. Tabii ki dayanılmaz derece yada gözlerimi dolduracak kadar değil ama neye uğradığımı şaşırdım :) 
Zaten dudak dolgunlaştırıcıların hepsinin genel amacı bu. Dudağı yakıp şişirmek :)



Arka kapağını çevirerek ürünü fırçaya istediğiniz kadar alabiliyorsunuz. Bu çok iyi bir özellik. Böylece akma söz konusu olmuyor. 




Baby Pink yazsada bence şampanya rengine daha yakın oldukça güzel bir renk. Tek başına kullanıldığında çok renk vermiyor. Ancak hoş bir tazelik bırakıyor. Kokusu pek rahatsız etmedi. Maalesef rüzgarda saçları yapıştırıyor. Özel bir temizlik gerektiriyor. Üstün körü yaparsanız yapış yapış bir his bırakıyor. 
Ben renginden ötürü severek kullanıyorum. Dolgunlaştırma konusunda sizi yanıltmak istemediğimden bir şey söylemek istemiyorum. Çok fazla bir beklentiniz yoksa beğeninizi kazanabilir.
Victoria's Secret mağazaları çok yaygın olmadığından herkesin deneme şansıda yok maalesef.

Tüm bayanların Kadınlar Gününü kutlayarak yazımı sonlandırıyorum...
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: