28 Şubat 2014 Cuma

REAL TECHNIQUES FIRÇALARIM

Merhabalar..!
Öncelikle sizlere Real Techniques  fırçaların migroslarda satışa sunulacağını duyduğumda yaşadığım şaşkınlığı anlatmak istiyorum. Hiç aklıma gelmezdi migrosun böyle bir işe girişeceği.. Hatta yanlış anladığımı zannettim, migros mu? ne migrosu? hangi migros? gibi saçma sapan soru cümleleri kurdum :)

Ancak ben bu haberi duymadan yaklaşık 10 gün önce amazon.com' dan makul fiyatlara satın almıştım ve kargomun gelmesini bekliyordum.Kargo ücretiyle bile makul bir fiyata gelirken, üstüne birde siparişim zamanında elime ulaşmadığından ve amazon.com' un sevgili müşteri temsilcileri bunu bir kusur sayarak kargo ücretimi iade etmesiyle ne kadar uygun bir fiyata geldiğini siz düşünün :) Zaten bu kozmetik ürünleri ülkemizden neden bu kadar pahalı anlamıyorum.. Her neyse gelelim fırçalara...

Blush Brush, Powder Brush, Expert Face Brush

Gördüğünüz gibi sadece 3 adet fırça aldım. Amazon.com' dan yaptığım ilk alışverişti ve beni nelerin beklediğini bilmiyordum. Ayrıca birde gümrük sıkıntısı kafama takıldı. Bu nedenle az ve öz alışveriş yapmak istedim. Ancak şunu belirtmek istiyorum siparişim sıkıntısız elime ulaştı, ayrıca müşteri hizmetleri fevkalade düzeyde. Tekrar alışveriş yapar mıyım? Tabii ki evet! Unutmadan belirtmek istiyorum paketinizin gümrüğe takılmama garantisi yok tabii ki.. 

Fırçalarımızı yakından inceleyelim;

Blush Brush
Bir allık fırçasına ihtiyacım vardı. Şekli mum gibi, fırçanın tüyleri yumuşacık, kullanımı son derece keyifli...


Powder Brush
Sephorada gördüğüm XL 49 numara pudra fırçasına hayran kalmıştım. Fiyatını görünce hayranlığımı orada bırakıp çıktım :) Daha uygun fiyatlı bir pudra fırçası isterken tercihimi yaptım. Yumuşacık ve çok kullanışlı...


Expert Face Brush
Likit ürünler için Sigma F80 kullanıyorum gayet memnunum. Bu fırçada çok övüldüğünden denemek istedim. Zaten yurt dışı fiyatı oldukça uygundu.. Henüz kullanmadım, bir kaç kullanımdan sonra tekrar görüşlerimi yazacağım.. Diğer fırçalar gibi bu fırçada oldukça yumuşak tüylere sahip.



Toparlayacak olursak; bu fırçaları yüzüme sürerken kendimi prenses gibi hissediyorum:))
O kadar yumuşaklar...

GÜNCELLEME: Artık fondoten sürmek için Sigma F80 fırçama elim gitmiyor bile...

Hiç yorum yok: